ELÉG JÓ ANYA!

Több önbecsülést, több megbecsülést az édesanyáknak

Csatlakozz Fb oldalunkhoz!

Szakember kereső

Keresett kifejezés:
Helyszín:
Szakember:





Ajánló

Dr. Balogh Ildikó - gyermekpszichiáter, hipnoterapeuta

Dr. Balogh Ildikó - gyermekpszichiáter, hipnoterapeuta Helyszín: Budapest II.
Szakember: Gyermekpszichiáter

Dr. Gallai Mária - gyermekpszichiáter

Dr. Gallai Mária - gyermekpszichiáter Helyszín: Dunakeszi
Szakember: Gyermekpszichiáter

Dr. Krasznai Judit - gyermekpszichiáter

Dr. Krasznai Judit - gyermekpszichiáter Helyszín: Budapest V.
Szakember: Gyermekpszichiáter

Gloriett Fejlesztőház

Gloriett Fejlesztőház Helyszín: Budapest XVIII.
Szakember: Mozgásfejlesztő, Pszichológia/fejlesztő központ

Molnár-Láng Annamária - gyógypedagógus

Molnár-Láng Annamária - gyógypedagógus
Helyszín:Budapest XVI.
Szakember:Fejlesztő/gyógypedagógus

Molnár – Láng Annamáriának hívnak, gyógypedagógus vagyok.

Értelmileg akadályozottak pedagógiája szakon végeztem a Szegedi Tudományegyetem Pedagógusképző Karán. Speciális óvodában dolgozom főként autizmussal élő kisgyermekekkel, jelenleg GYED-en vagyok másfél éves kisfiammal. Középiskolai tanulmányaimat zeneművészeti szakközépiskolában végeztem el fuvola főtárgy szakosként, emellett óvodás korom óta zongorázom. Már pályakezdő gyógypedagógusként is minél több terület fejlesztésébe igyekeztem belevonni a zenét, a módszer eredményessége többször is megdöbbentő volt számomra.
Egyetemi gyakorlataim során dolgoztam először autizmussal élő fiatalokkal. Miután lediplomáztam, egy integráló speciális szakiskolában osztályfőnökként számos autizmussal élő fiatal megsegítésében igyekeztem minél nagyobb szerepet vállalni. Ekkor több továbbképzésen is részt vettem, melyek autizmus specifikus ismereteket és gyakorlati segítséget nyújtottak, többek között az Autizmus Alapítvány, az FSZK, valamint a Kézenfogva Alapítvány szervezésében. A közösségformálás ekkor vált számomra igazán fontossá. Ebben az időszakban tapasztaltam meg, hogy az autizmussal élő fiatalok számára mennyire speciális kihívást nyújt a hétköznapokban önmaguk elfogadtatása a környezettel, kapcsolatokat teremteni, alapvető szociális helyzeteket megtervezni és kivitelezni, megfelelően és hatékonyan kommunikálni. Óvodai munkám során pedig szembesültem azzal, hogy a súlyosabban érintett kisgyermekek ennek az útnak az elején még ennél is több nehézséggel küzdenek meg. Láttam, ahogy a szüleik problémákkal teli élethelyzetekben, saját feldolgozási folyamatuk aktuális szakaszában rengeteg erővel, kitartással és szeretettel tesznek meg minden tőlük telhetőt azért, hogy segítsék gyermekeiket. Ezek a tapasztalatok ösztönöztek arra, hogy gondolkodjak olyan gyógypedagógiai terápiás módszereken, melyek egyaránt segítenek a kisgyermekeknek és a szülőknek is.

További információ: http://www.simoka.hu/

Név:*
E-mail cím:*
Hozzászólás:*
Még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!